תמונת מופע: פסגת הסקסופון

פסגת הסקסופון

אולם אסיא-מוזיאון ת"א לאמנות (מפת הגעה)
יום שבת, 1 יוני 2024 בשעה 11:00
משך: שעה ו-20 דקות
מחיר 169 עד 199 ₪

פרטי הקונצרט

הסקסופון הוא כלי הנשיפה האחרון שהומצא. נולד ב– 1861. הוא נדחה על ידי רוב הקלאסיקניים . הוא הגיע עם המהגרים מאירופה לניו אורלינס, ו"הוצג" בקונגו סקוור, ניו אורלינס, בעשור השני של המאה הקודמת. הנגנים חיבקו אותו ועד היום אוהבים אותו. מאד! מאז הסקסופון הוא שם נרדף לג'אז. קודם כל ג'אז. הוא מאפיין הג'אז. והוא יכול להיות נוגה, אחד כזה ששר בלאדות, אך גם מקפיץ וסוער.

שירים נצחיים הם המלודיות לסקסופון ביניהן: Cottontail ,Tea for two ,Tickle Toe – אשר יושמעו במהלך פסגת הסקסופון.

Ray Gelato הופיע בקארנגי הול, בבלו נוט, בלינקולן סנטר בניו יורק ובחתונה של סר פול מקרטני. הוא פתח את המופע של רובי וויליאמס באלברט הול, הופיע פעמיים בפני מלכת אנגליה וכן 8 פעמים בפסטיבל הג’אז באומבריה, פסטיבל מונטריאול, בים הצפוני ועוד. ההופעות של ריי מלאות עד אפס מקום – ויש לכך סיבות רבות וטובות. ההרכבים שלו תמיד משדרים שמחת חיים ובידור תוסס ומרקיד. גם אם לא רקדתם בהופעה שלו, היו סמוכים ובטוחים שתצאו במצב רוח מרומם.

Uli Wunner עם הצליל והשנינות שאין דומה להם, הוא אחד מנגני הסקסופון והקלרינט המוערכים ביותר באירופה. התשוקה שלו לג'אז של ניו אורלינס הובילה אותו להיפגש ולנגן עם כמה מהאמנים הגדולים של הסצנה. הוא ממזג את השורשים הבוואריים האמיתיים שלו עם מקצבים ברזילאים ונשמה של ניו אורלינס. ייסד את להקת ה  Storyville Shakers איתה הופיע מעל 40 שנה. הוא מתארח בפסטיבל הג'אז המפורסם של אסקונה מזה 30 שנה, שם הופיע עם אייקונים כמו שאנון פאואל, ג'רלד פרנץ', לוסיאן ברברין ורבים אחרים.

מאז שהותו הראשונה בניו אורלינס ב-1979 הוא אורח רצוי במעגל הפנימי של מוזיקאים מניו אורלינס והופיע בכמה מהמועדונים הידועים שם כמו Sonesta Playhouse, Preservation Hall, Palm Court. המתופף האגדי של ניו אורלינס, ג'רלד פרנץ', אחרי סשן ב- Sonesta Playhouse הצהיר: "you sound great man, like one of us".

המאסטרו ז'אק סאני הוא נגן הג'אז הוותיק בישראל. בצליל הסקסופון הלוהט שלו הוא מביא את הרוח של סידני בשה, הקריאולי שנדד מניו אורלינס לפריז וכבש את עולם המוסיקה. ז'אק, יליד אלג'יר, החל את דרכו על הקלרינט אבל עבר לסקסופון ועם עלייתו לישראל הפך למוסיקאי מבוקש, ומאז הוא מופיע עם אמנים מחו"ל וכמובן עם הרכב הדיקסילנד של אברהם פלדר.

 

בהשתתפות:

Ray Gelato סקסופון טנור (לונדון)

Uli Wunner סקסופון אלט (ברלין)

Jacques Sany סופרן סקסופון

Denny Ilett שירה וגיטרה (לונדון)

Harry Kanters פסנתר (אמסטרדם)

Bruno Rousselet בס (פריז)

Rony Holan תופים

 

צילום: Ian Reid/ Etienne Van Laere/ Piet Gispen/ Peter Vit/ Yossi Zwecker / Luca Vantusso LKV Photo Agency / Leonardo Di Lorenzo/ Stephane Barthold www.jazzcaen.com

 

*כל התמונות מפורסמות בהתאם לסעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים. באם אתם מרגישים נפגעים מפרסום תמונות אלו, אנא הודיעונו מיידית למייל info@shamayim.co.il ואנו נסירן.

*ניתן לבטל כרטיסים בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם לתאריך המופע.
בניכוי דמי ביטול בגובה של 5% מסכום העסקה או 100 שקל, הנמוך מביניהם.

*הזכות לשינויים שמורה. קיום האירוע בהתאם להנחיות הממשלה ופיקוד העורף 

צפה בסרטון

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים