תמונת מופע: חגיגה של סול, פאנק וגוספל

חגיגה של סול, פאנק וגוספל

אולם אסיא-מוזיאון ת"א לאמנות (מפת הגעה)
יום שישי, 31 מאי 2024 בשעה 14:30
משך: שעה ו-20 דקות
מחיר 169 עד 199 ₪

פרטי הקונצרט

סול, פאנק וגוספל הם כולם סגנונות של שירה מהנשמה אך לא רק. הם קשורים זה בזה ולעיתים מתערבבים זה בזה. הם כולם נובעים מהמוסיקה שתחילתה בכנסייה השחורה של ראשית המאה העשרים. הם רוויים בקצב ובגרוב אשר מניע אותך בתנועה מתמדת. קולה של הזמרת Adi Wolf יוצא מהנשמה. היא מבטאת כל ניואנס בעומק רגשי עצום. זמרת נשמה אמיתית ברוחם של אריתה פרנקלין וריי צ'ארלס.

בין השירים שיבוצעו: Work Song , Hit The Road Jack , Black Mary ועוד.

הזמרת, הפזמונאית, השחקנית והציירת Ginea Adi Wolf במקור מברמודה, אח"כ מלונדון ואח"כ מגרמניה היא "The voice to be heard", כפי שכתב המגזין "L'Afritude".

היא שולטת בכל הניואנסים: בין קול רך כמשי להתפרצות של הר געש. המוזיקה זורמת ממנה באופן טבעי לחלוטין והיא עמוקה ורגשית עד עליזה ונינוחה להפליא.

היא השתתפה במספר רב של תפקידים מובילים בסרטים ומחזות זמר, כמו התפקיד הראשי של בילי הולידיי ב-The Billie Holiday Story או Jesus Christ Superstar ומביאה לבמה את הניסיון האמנותי רחב היריעה שלה, בקולה הייחודי ובביצועים מרשימים בין סול, בלוז, רוק וסווינג. ב-2012 היא שרה בטקס הפתיחה של אולימפיאדת לונדון בכיכר טרפלגר.

בהשתתפות:

Ginea Adi Wolf שירה (לונדון)

Jan Luley פסנתר (ברלין)

Jerome Etcheberry חצוצרה (פריז)

Roni Eytan מפוחית

Dean Tsur סקסופון

Ziv Grinberg בס

Yoni Halevi תופים

 

צילום: with the courtesy of Ginea Adi Wolf/ Patrick Martineau/ Daniel Fainberg/ Victor List/ Amit Ofek/Dimitri Mokarenko

 

*כל התמונות מפורסמות בהתאם לסעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים. באם אתם מרגישים נפגעים מפרסום תמונות אלו, אנא הודיעונו מיידית למייל info@shamayim.co.il ואנו נסירן.

*ניתן לבטל כרטיסים בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם לתאריך המופע.
בניכוי דמי ביטול בגובה של 5% מסכום העסקה או 100 שקל, הנמוך מביניהם.

*הזכות לשינויים שמורה. קיום האירוע בהתאם להנחיות הממשלה ופיקוד העורף 

צפה בסרטון

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים