תמונת מופע: מחווה לזמרות הג'אז הגדולות: נינה סימון, שרה ווהן ואלה פיצג'רלד

מחווה לזמרות הג'אז הגדולות: נינה סימון, שרה ווהן ואלה פיצג'רלד

מועדון גריי תל אביב (מפת הגעה)
יום שלישי, 12 נובמבר 2024 בשעה 21:30
משך: שעה ו-20 דקות
פתיחת דלתות בשעה 19:30
מחיר 189 ₪

פרטי הקונצרט

אנו מזמינים אתכם לשקוע בלחנים הנצחיים של הכוהנת הגדולה של הנשמה האגדית. מSinnerman , ל Feeling Good  ועד ל  My Baby Just Cares for Me הצטרפו אלינו למסע מוזיקלי בלתי נשכח החוגג את רוחה המתפרצת אך גם המענגת והחושנית של נינה סימון. עם הביצועים מלאי הנשמה של זמרת הג'אז הצעירה והמוכשרת Vanisha Gould בלווי שישיית הג'אז הבינלאומית של אלי פרמינגר, אשר ירתקו את לבבכם ויכבדו את מורשתה של נינה.

עם Vanisha Gould & The Eli Preminger international Sextet (ניו יורק)

 

Vanisha Gould היא זמרת ומלחינה מרתקת שעברה לניו יורק מSimi Valley, קליפורניה. בהשראת בילי הולידיי, שרה ווהן, ג'וני מיטשל, כרמן מקריי ואלה פיצג'רלד, היא פיתחה בהצלחה קול משלה. ונישה מוסיפה צליל מיוחד לז'אנר הג'אז בשירתה החושנית והמרגשת. היא זכתה להכרה על הכישרון שלה לבטא רגשות עמוקים ולרתק את הקהל עם הביצועים הכנים שלה.

היא משלבת קלאסיקות של ג'אז ואלמנטים עכשוויים. גישת ה-Smooth Jazz שלה מערבבת אלמנטים של R&B ונשמה, ומעניקה למוזיקה שלה תחושה מודרנית תוך שמירה על מסורת הג'אז. היא הופיעה במועדוני ג'אז בניו יורק, כמו דיזי'ס קלאב והלינקולן סנטר. ונישה היא אמנית ג'אז עולה שמושכת קהל ברחבי העולם - לכל מי שאוהב ג'אז, ההופעות שלה הן חובה!

צפה בסרטון

מערכת למכירת כרטיסים