תמונת מופע: שגעון הסווינג עם ריי ג'לאטו

שגעון הסווינג עם ריי ג'לאטו

מוזיאון תל אביב לאומנות - אולם רקנאטי (מפת הגעה)
יום שישי, 31 מאי 2024 בשעה 15:00
משך: שעה ו-20 דקות
מחיר 169 עד 199 ₪

פרטי הקונצרט

ריי ג'לאטו הוא "מלך הסווינג החדש". האישיות הבימתית הקורנת והשופעת שלו, לצד שירה מלאת אנרגיה ונגינת סקסופון חושנית – מחזירה אותנו למועדוני הריקודים של שנות העשרים והשלושים בניו יורק, עם להיטים כמו It Don’t mean a thing , Sing Sing Sing , Ain’t what you do ואחרים.

ריי הופיע בקארנגי הול, בבלו נוט, בלינקולן סנטר בניו יורק ובחתונה של סר פול מקרטני. הוא פתח את המופע של רובי וויליאמס באלברט הול, הופיע פעמיים בפני מלכת אנגליה וכן 8 פעמים בפסטיבל הג’אז באומבריה, פסטיבל מונטריאול, בים הצפוני ועוד. ההופעות של ריי מלאות עד אפס מקום – ויש לכך סיבות רבות וטובות. ההרכבים שלו תמיד שידרו שמחת חיים ובידור תוסס ומרקיד. גם אם לא רקדתם בהופעה שלו, היו סמוכים ובטוחים שתצאו במצב רוח מרומם.

בהשתתפות:

Ray Gelato שירה וסקסופון (לונדון)

Michael Varekamp שירה וחצוצרה (אמסטרדם)

Uli Wunner קלרינט (ברלין)

Denny Ilett שירה וגיטרה (לונדון)

Harry Kanters פסנתר (אמסטרדם)

Bruno Rousselet בס (פריז)

Rony Holan תופים

 

צילום: Leonardo Di Lorenzo/ © Luca Vantusso LKV Photo Agenc/ Stephane Barthold www.jazzcaen.com / Piet Gispen/ Hanson Leatherby / Yossi Zwecker / Peter Vit

 

*כל התמונות מפורסמות בהתאם לסעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים. באם אתם מרגישים נפגעים מפרסום תמונות אלו, אנא הודיעונו מיידית למייל info@shamayim.co.il ואנו נסירן.

*ניתן לבטל כרטיסים בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם לתאריך המופע.
בניכוי דמי ביטול בגובה של 5% מסכום העסקה או 100 שקל, הנמוך מביניהם.

*הזכות לשינויים שמורה. קיום האירוע בהתאם להנחיות הממשלה ופיקוד העורף 

צפה בסרטון

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים