תמונת מופע: מסיבת סווינג בהארלם

מסיבת סווינג בהארלם

אולם אסיא-מוזיאון ת"א לאמנות (מפת הגעה)
יום שבת, 1 יוני 2024 בשעה 17:00
משך: שעה ו-20 דקות
מחיר 169 עד 199 ₪

פרטי הקונצרט

הביאו את נעלי הריקוד ובואו ללילה לוהט בהארלם של שנות השלושים! בתקופה שכונתה "הרנסאנס של הארלם", כל ניו יורק עלתה "uptown" לשמוע את דיוק אלינגטון במועדון הכותנה, לרקוד במסיבות הסלון לצלילי הפסנתרן הווירטואוז, פאטס וולר, ולרקוד בג'ם סשנים עד עלות השחר.

בניצוחו של אשף החצוצרה מפריז, Jerome Etcheberry, נבלה ערב ספונטני ברוחם של ענקי התקופה. על הבימה 8 נגנים ואפילו זוג רקדני סווינג.

מוזיקת סווינג, המאופיינת במקצבים המדבקים, האלתור והריקוד שלה, הפכה לפס הקול של הסצנה החברתית והפוליטית של הארלם. אולם הנשפים של Savoy, מקום אגדי, אירח תחרויות של להקות, שבהם התחרו מוזיקאים כמו בני גודמן, צ'יק ווב ודיוק אלינגטון, ויצרו אווירה מחשמלת. הסבוי והמועדוני הגדולים האחרים היו כור היתוך של תרבויות ורעיונות, שבו רקדני סווינג לצד נגנים ותזמורות הביעו וחגגו את אומנותם, אך גם את מחאתם כנגד ההפרדה הבין גזעית של אמריקה.

Jerome Etcheberry, מצרפת לניו זילנד, מפיג'י לקנדה, ז'רום הוא איש שמח עם חצוצרה, שמנגן בטון חם ומגע פראי! הקליט עד היום 7 אלבומים כסולן ועוד עשרות כמלווה. החל לנגן באופן מקצועי בתחילת שנות התשעים כשהצטרף ללהקה הגדולה של חיל האוויר הצרפתי.

Jan Luley שהעיתונות כינתה אותו "קוסם הקלידים" (Schw bische Zeitung) ו"טיטן הקלידים של פסנתר הכנף" (FAZ), הוא אחד מהפסנתרנים המגוונים ביותר של זמננו. אהבתו למוסיקה הקריאולית ולסגנונות הנגינה השונים בפסנתר מניו אורלינס מדבקת, שובת לב וממלאת את הקהל שלו בעוצמה חיובית. בכל אחד מהקונצרטים מרובי הפנים שלו הוא מדגים איך אמנות גדולה יכולה גם להיות פשוט מהנה! הנגינה שלו בפסנתר מלאת אנרגיה, חידתית ושנונה, עתירת רגשות עמוקים.

Jan Luley ניגן עד היום בלמעלה מ-2500 קונצרטים ב-18 מדינות ברחבי העולם. הוציא כ-20 אלבומים, רובם בלייבל שלו Luleymusic Records. בשנת 2011 הוא קיבל תעודה ממיטשל לנדריה, ראש עיריית ניו אורלינס דה אז, כהוקרה על תרומתו למסורת המוסיקלית ולמוסיקאים בניו אורלינס.

בהשתתפות:

Ginea Adi Wolf שירה (לונדון)

Jan Luley פסנתר (ברלין)

Jerome Etcheberry חצוצרה (פריז)

Yaron Ouzana טרומבון

Dror Ben Gur סקסופון

Ziv Grinberg בס

Yoni Halevi תופים

רקדני Swing It

Ron Dobrovinsky ריקוד

Kaspit Ishlach ריקוד

Revital Englender ריקוד

Hagay Moran ריקוד

 

צילום: www.luleyfoto/ Tomer Gilat/ Dan Erez/ Peter Vit/ Amit Ofek/ Patrick Martineau/ Daniel Fainberg/ orient lindy express festival  

 

*כל התמונות מפורסמות בהתאם לסעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים. באם אתם מרגישים נפגעים מפרסום תמונות אלו, אנא הודיעונו מיידית למייל info@shamayim.co.il ואנו נסירן.

*ניתן לבטל כרטיסים בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם לתאריך המופע.
בניכוי דמי ביטול בגובה של 5% מסכום העסקה או 100 שקל, הנמוך מביניהם.

*הזכות לשינויים שמורה. קיום האירוע בהתאם להנחיות הממשלה ופיקוד העורף 

צפה בסרטון

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים