תמונת מופע: חגיגה של סול, פאנק וגוספל

חגיגה של סול, פאנק וגוספל

אולם אסיא-מוזיאון ת"א לאמנות (מפת הגעה)
יום שישי, 31 מאי 2024 בשעה 14:30
משך: שעה ו-20 דקות
מחיר 169 עד 199 ₪

פרטי הקונצרט

סול, פאנק וגוספל הם כולם סגנונות של שירה מהנשמה אך לא רק. הם קשורים זה בזה ולעיתים מתערבבים זה בזה. הם כולם נובעים מהמוסיקה שתחילתה בכנסייה השחורה של ראשית המאה העשרים. הם רוויים בקצב ובגרוב אשר מניע אותך בתנועה מתמדת. קולה של הזמרת Vanisha Gould יוצא מהנשמה. היא מבטאת כל ניואנס בעומק רגשי עצום. זמרת נשמה אמיתית ברוחם של אריתה פרנקלין וריי צ'ארלס.

בין השירים שיבוצעו: Work Song , Hit The Road Jack , Black Mary ועוד.

Vanisha Gould היא זמרת ומלחינה מרתקת שעברה לניו יורק מSimi Valley, קליפורניה. בהשראת בילי הולידיי, שרה ווהן, ג'וני מיטשל, כרמן מקריי ואלה פיצג'רלד, היא פיתחה בהצלחה קול משלה. ונישה מוסיפה צליל מיוחד לז'אנר הג'אז בשירתה החושנית והמרגשת. היא זכתה להכרה על הכישרון שלה לבטא רגשות עמוקים ולרתק את הקהל עם הביצועים הכנים שלה.

היא משלבת קלאסיקות של ג'אז ואלמנטים עכשוויים. גישת ה-Smooth Jazz שלה מערבבת אלמנטים של R&B ונשמה, ומעניקה למוזיקה שלה תחושה מודרנית תוך שמירה על מסורת הג'אז. היא הופיעה במועדוני ג'אז בניו יורק, כמו דיזי'ס קלאב והלינקולן סנטר. ונישה היא אמנית ג'אז עולה שמושכת קהל ברחבי העולם - לכל מי שאוהב ג'אז, ההופעות שלה הן חובה!

בהשתתפות:

Vanisha Gould שירה (ניו יורק)

Jan Luley פסנתר (ברלין)

Michael Supnick חצוצרה (רומא)

Roni Eytan מפוחית

Dean Tsur סקסופון

Ziv Grinberg בס

Yoni Halevi תופים

 

צילום: with the courtesy of Ginea Adi Wolf/ Maurizio Perna Posillipo / Daniel Fainberg/ Victor List/ Amit Ofek/Dimitri Mokarenko

 

*כל התמונות מפורסמות בהתאם לסעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים. באם אתם מרגישים נפגעים מפרסום תמונות אלו, אנא הודיעונו מיידית למייל info@shamayim.co.il ואנו נסירן.

*ניתן לבטל כרטיסים בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם לתאריך המופע.
בניכוי דמי ביטול בגובה של 5% מסכום העסקה או 100 שקל, הנמוך מביניהם.

*הזכות לשינויים שמורה. קיום האירוע בהתאם להנחיות הממשלה ופיקוד העורף 

צפה בסרטון

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים